جستجوی وکیل | راهنمای جستجوی وکیل حرفه ای

برای جستجوی وکیل در تهران می توانید به راهنمای جستجوی وکیل در تهران مراجعه کنید و بهترین وکیل تهران را شناسایی کنید

جستجوی وکیل | راهنمای جستجوی وکیل حرفه ای

برای جستجوی وکیل در تهران می توانید به راهنمای جستجوی وکیل در تهران مراجعه کنید و بهترین وکیل تهران را شناسایی کنید

همه ما برای دستیابی به بهترین وکیل تهران تلاش میکنیم.جستجوی وکیل حرفه ای و منصف کار آسانی نیست. ما می خواهیم شما را با بهترین وکلای تهران در زمینه های مختلفی از جمله بهترین وکیل ملکی تهران، بهترین وکیل دادگستری و ... آشنا کنیم

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ایا می دانید وکیل مهاجرت کیست و چه وظایفی دارد؟ در عصر حاضر به دلیل تورمات زیاد وتحریم ها بسیاری از افراد تصمیم به مهاجرت می کنند. می خواهیم در جستجوی وکیل مهاجرت شما را راهنمایی کنیم با ما همراه باشید.


بهترین مشاوره حقوقی مهاجرت


بهترین وکیل مهاجرت سعی میکند از اخرین متد و قوانین مهاجرت اطلاع داشته باشد و به روز باشد. این وکلا به شما می اموزند برای چه چیزهایی هزینه کنید بهتر به نتیجه خواهید رسید. همچنین بدانید که اگر به وکیل مهاجرت خود کمک نکنید او نیز نمی تواند به شما کمک کند. وکلای شما حامی شما هستند و بهترین موکلین کسانی هستند که به هنگام ملاقات با دست پر و تمام اسناد و مدارک لازم به قرار می آیند و نیازی به توضیحات اضافه ای وجود ندارد  .



ارائه گزارش وکیل مهاجرت

ممکن است مجبور نباشید همیشه در طول پروسه مهاجرت با وکیل حقوقی خود در ارتباط باشید ؛ اما چه خوب است که به روز باشید تا بتوانید مسائل را درک کنید . و از بهترین وکیل مهاجرت در تهران بخواهید که اگر اتفاق جدیدی در طول پروسه مهاجرت رخ داد ، شما را در جریان امور قرار دهد .این را بدانید که وکیل شما موظف است به طور مرتب و منظم در رابطه با پرونده مهاجرت به شما گزارش دهد .


 .




  • پتروس موسوی
  • ۰
  • ۰

آشنایی با مجازات فحاشی و تهدید از منظر وکیل پایه یک دادگستری

بر طبق قانون مجازات اسلامی فحش دادن و توهین کردن به افراد دیگر جرم است و شامل مجازات و جرائم نقدی می باشد.توهین به اشخاص از قبیل فحاشی و به کار بردن واژه های رکیک ، به مجازات شلاق تا ۷۴ ضربه یا ۵۰ هزار تا یک میلیون ریال جزای نقدی خواهد بود . 


مجازات فحاشی ناموسی

از دیدگاه  وکیل در تهران  فحاشی ناموسی به این معنی است که چنانچه فحاشی به گونه ای باشد که فرد به شخص یا اشخاصی از خانواده شاکی عنوان های زشت و ناروا نسبت دهد . به عنوان مثال آنکه بگوید : ( مادر بدکاره ) که قاضی ذیصلاح بایستی مشخص نماید اگر نیت متهم آن است که حقیقتاً نسبت زناکاری به مادر شاکی بخواهد بدهد باید حدّ قذف که ۸۰ ضربه شلاق است ؛ ولی چنانچه همین طور تنها به خود واژه توجه داشته است و نه به معنای واقعی آن واژه ، فقط به مجازات مقرر برای فحاشی و توهین محکوم می شود که طبق ماده ۶۰۸ قانون مجازات اسلامی به مجازات شلاق تا ۷۴ ضربه و یا جزای نقدی از ۵۰ هزار ریال تا یک میلیون ریال محکوم می شود 

  • پتروس موسوی